Akon

Är faktiskt en riktigt bra subbe ;) Bra musik gör han tycker jag. Om jag ska vara ärlig så tycker jag att det är lite tråkigt att jag inte har ett band/artist som jag tycker är mycke bättre än alla andra, ett favoritband alltså. Tänker på Kenza och hennes Tokio Hotel. Jag vill också vara sådär fast vid ett band :) Men ja tycker det är svårt att gilla alla låtar som ett band gjort, jag är no mer en sån som lyssna på några låtar från alla möjliga band.
Dock så gillar ja verkligen Disturbed ;D Lite annorlunda musik, man ändå så jävla skön. :) Tycker väl inte om alla deras låtar heller, men de flesta är faktiskt bra, finns ingen som jag har hört som är jättedålig.

Nu har ja nyss duschat btw, och de va förjävlans skönt :) Nu väntar jag på att Jessy kommer hem, sen ska ja packa och vänta på att Felicia anländer till stan, sen drar vi båda mot Amanda :)

Nu vet ja inte vad de va som krånglade, men ja kan iallafall inte lägga in ett youtube klipp. Ja som tänkte lägga in en av mina favoritlåtar. Men men, den heter iallafall Enough. Men Disturbed alltså ;D

HEJS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0