What to do

Ja längtar till sommaren så ja spricker snart. Ärligt talat så har ja aldrig längtat så mycket som jag gör nu. Det är så mycke som ska bli kul. Andreas kommer hem, vi får sommarlov, fester hela tiden, selma spa!! och liseberg hoppas ja :D Fy fan. Sen värmen, ooooh va ja vill ha värme. Ja vill bara slänga av mig kläderna (HAH) Nej men en del av dem iaf :) Gå i klänning, skinnjacka, ballerina och aa, fy fan va gott :)
Sen vill ja ha sommar så jag kan göra något, ja har så tråkigt efter skolan så ja vet inte vad. Utvilad blir jag iaf. Haha. Idag slutade jag vid kvart i elva och sen dess har ja inte gjort nåt typ.

Imorrn ska jag iaf rida, och de ser ja verkligen fram emot eftersom ja inte red förra veckan :) Plus att ja börjar inte förens vid 20 i ett imorrn och slutar 2. Haha =)  På torsdag ska ja följa me Felicia till grums å sola :) På fredag dra ja hem till hagfors och på lördag ska ja umgås med mina 3 ;) De blir nog bra ändå.

Nej nu ska ja återgå till Family guy som går på tvn nu :) Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0