Skåne

Jag är i Skåne nu, hos min Andreas :) De gick bra med resan ner, var dock lite osäker på om ja satte mig på rätt tåg när ja åkte från Göteborg. Men de fixade sig, fick sitta bredvid tre stycken finnar (Y) Jättttemysigt. Haha
Igår gjorde vi typ ingenting, jag lyckades glömma mobilen på bussen hit till Revigne (Så jääävla klantig). Så när jag ringde för att höra vart den var så svarade busschauffören. Han skulle precis vända så ja gick ut och fick tillbaka mobilen direkt :) Riktig tur där! :)
Idag följde jag med Andreas och hans klass in till Lund där de hade nån livräddning i badhuset som höll på i TRE timmar. Haha. Lite drygt =)
Sen åkte vi ut på stan och åt en lätt lunch me hans kompisar och sen gick vi runt själva å shoppade lite, strosade runt ett tag tills vi blev hungriga igen, och då bjöd min älskling mig på en middag =) Grekisk middag också, hoho. De va gott.

Nu är vi hemma i Revigne igen, och Andreas ligger helt utslagen och sover på sängen. Stackarn är trött efter badhuset tror ja ;)

Nu ska ja nog prata lite me kompisar åså, hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0