Mums

Ja tänk, ibland har jag att tur. Idag missade jag tåget hem till Karlstad. Och det är ju inte så bara heller.. väldigt störsamt då jag och Andreas faktiskt stod bredvid tåget när de drog iväg :O Jag var ganska stressad när vi skulle åka in, då vi åkte me nåra av hans kompisar, och de skulle duscha osv. Så vi kom inte iväg förens vid 13.00 och tåget skulle gå 13.57. De tar ungefär en halvtimme in till Lund från Revinge där de bor, men jag verkligen HATAR att komma fram i sista minuten. Men jag och Andreas småsprang till stationen och var där 13.51. Då stod ett annat tåg på spåret och de drog iväg då. Så vi började säga hejdå, sen kom mitt tåg, vi gick till min vagn direkt och ja vände mig om för att ge honom en sista kram. Sen vänder ja mig mot tåget och ska gå in, men nej. Då rullar de helt plötsligt iväg :O Så Andreas börjar springa, och ja står kvar där helt förstummad. Han springer ändå fram till chauffören och viftar me armarna, men nej. De åkte. Så ja fick beställa en ny biljett tills imorrn, 500 kr till (Y) Känns bra i fickan de.

De där blev långt, men efter de iaf så drog vi till hans kompisar som va ute på Lund. Andreas och de skulle ut och festa ikväll, och de va en ganska stor fest som de betalat och bokat i förväg. Problemet var att ja inte kommer in där, så Andreas ville först stanna hemma och skita i den. Men ja sa att han kunde gå, så han köpte på ett lager godis till mig :') Så nu sitter jag hemma i Johan's (Andreas kompis) lägenhet med en chipspåse, två kak-paket, en godispåse, en chokladkaka och en dricka. Haha, sen har ja alla säsonger av Family guy + 4 nya filmer på datorn. Så ja tror nog ja klarar mig tills de kmr hem ikväll. Så kraschar vi iallafall här sen hela högen antar ja, och imorrn runt 3-4 imorrn går tåget hem :)

Jaja de blev vääldigt långt, men nu vet ni iaf :D Haha, Hej så länge ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Attans! Vilken otur att du missade tåget, och sablans tågchaffis som inte stannade. -.-

Men du hade det bra annars? :)

2009-03-01 @ 22:36:28
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0