Lycklig

Jag sitter i en datasal vid Andreas skola nu :) Jag följde med direkt på morgonen för ja ville inte va själv hemma, så jag har suttit och kollat på intervallträning och sen lyssnat på en liten "frågestund" om eld. Lärde mig bl.a. hur ett stearinljus fungerar ;) haha!

Hm, Igår sov jag faktiskt ut och gick till skolan själv, de va en bit (tog typ 30-40 min), sen kollade jag på när de va skol sm i innebandy, Andreas slog dock i armbågen i en match så han kunde inte spela klart den :( Men nu äre bättre. Sen efter de va slut åkte vi hem en stund, och vid sex åkte vi till en i hans klass och åt mat. Hela deras "basgrupp" äter alltid tillsammans där på onsdagar, så vi va några stycken :)

Idag äre våran 7-månaders dag, kanske inte så jättemycke å fira direkt. Men tror vi ska baka muffins sen när vi kommer hem iallafall :) haha. Och imorrn har han en jättekort dag, så jag följer nog med hit, för efter skolan så ska vi nog ta och sola en sväng. :)

Nu ska jag läsa lite bloggar när jag ändå har internet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0