Lonley

Jag sitter i skolan själv nu. Felicia och Louise drog hem alldeles nyss, och jag ska göra de snart :) Hehe. Mamma och Markus är på g ner hitåt, och de ska bli helt underbart att få se dom igen :O Inte sett dom sen julen. Iaf, vi ska sova hos min moster Anette under helgen. Träffa lilla Alva osv :) Kulkul! På lördag blire hockey iaf, annars har vi nog inga planer.

Igår följde jag som sagt med Felicia hem. Vi åt mat och gick sedan direkt ner mot solariumet där Malin väntade :) Jag fick sola först denna gång, och jag tror att de var en jävla tur, för innan oss så hade någon solat så solariumet var varmt redan när vi kom, sen blir de ju bara varmare och varmare. Så stackars Malin som solade efter mig (18min) och sen Felicia (24min) blev de gaaaanska varmt åt. Haha. Men färg i ansiktete fick jag nog iaf, för jag blev lite röd ;) Men de går snart över till brunt.

Hoho va jävla skönt de känns med sportlov nu. Och fy fan vad bra de ska bli. Mamma å Markus under helgen, Andreas hela veckan, och helgen efter första skolveckan sen äre byn, och då följer Felicia å gänget med plus att jag får träffa mina älskade brudar i Hagfors :D ;) KUL.

Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ahh, förstår det, jag ska försöka hitta på ngt :P haha

2009-02-20 @ 14:04:57
URL: http://doyoouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0