Bättre

Japp, min fredag blev bättre ändå :) Andreas (inte min andreas, utan en i kd) frågade om ja ville komma över och umgås me han och hans kompis :) Så ja gjorde de, satt å lyssna på musik å prata osv. Sen skulle dom in och gå på krogen så ja drog hem. ligger i sängen nu och är faktiskt ganska trött, har tyvärr ont i halsen än :( Fattar inte när ja ska bli bättre... Men imorrn har jag iallafall beställt tid hos make up store vid kl 12 så ja ska dit och  bli sminkad. Lite tidigt, men de fanns ingen annan tid. Sen på kvällen drar ja, Felicia, Malin å maybe jossa å louise (?) till Andreas igen, han fyller nämligen 22 på söndag, så han måste ju firas lite :D De blir lugnt för mig dock, pga halsen :) Men kan ju följa med iaf.

Ska dra en film nu sen sova =) Nattii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0