Snoow

Jag gillar snön som har lagt sig på marken :) Riktigt mysigt!

Idag har det varit himla kallt ute också, huuu! Värsta snöstormen. På schemat idag stod de Innebandyturnering i början på dagen. Bara kolla då, jag är inte så bra så jag kan va med på sånt ;) Jag, Sofia, Siri och Felicia satt och kollade tsm med Jocke och André!

Lite plugglektionen efter lunchen och sen drog ja in till stan, stötte på Anton och vi gjorde sällskap i stan en sväng. Jag köpte lite grejer som mamma ville att jag skulle fixa åså. Sen åkte jag hem.

Nu ligger jag och tittar på tv, känner mig riktigt slö. Skulle ha blivit klippt av Denise idag men hon var upptagen så det blir antagligen imorrn istället!

Ha de bra! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0