Kallt

Idag har det varit riktigt kallt här i Karlstad. Men det är bättre det, istället för detta jävla gråa trista vädret vi haft länge nu. Nu vill jag ha snö!
Eftersom jag nu har turen på min sida så får jag det redan imorrn :) Då åker jag och Sofia upp till mamma för att umgås och åka lite skidor. Ska bli så roligt! Att få ha lite extra ledig, åka skidor, resa med Sofia och såklart träffa mina andra hälfter, mamma och markus! :)

Skolan idag gick bra, gjorde klart en bildanalys och sedan satt jag även med två matteuppgifter från en examination i två timmar. Detta gjorde jag för att höja mina betyg :)

Efter skolan åkte jag och Jack in till city en sväng. Gick till donken och fikade :) Haha, billigt och bra ;) Satt där en timme och pratade och sen åkte jag hem :)

Nu har jag packat och haft mig, sitter med massa kläder på mig och doftljusen tända, känner mig lite frusen. Får ta och krypa ner i sängen tror jag :)

Ny design slängde jag ihop förut också, tror inte det kommer vara kvar speciellt länge, men det är ju så himla kul att designa! Jag var så sugen :) Så den får sitta ett tag iallafall.

Ha en bra kväll så får vi se när jag skriver nästa gång ;) / Ida

Jag och min goa Sofia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0