Söndag

Nu har jag inte skrivit på ett tag, har inte haft tid och lust. Har hänt en del faktiskt sen sist. Som vissa kanske vet så har jag och Oscar gjort slut. Det funkade inte med hans innebandy och allt. Det blev för mycket, han var nästan aldrig ledig och de kommer att fortsätta så. Så vi satte punkt på det ...

Något roligare var att i fredags följde mina MKK-brudar plus malin med hem till mig :) Vi satt här och festade en stund innan vi drog in till stan på fest och sedan ute :) Var nice. Emma och Louise sov hos mig, allihop i min säng. Aningen trångt ;)

Igår
var vi som tre döda sillar. Orkade verkligen ingenting och jag tror att vi fick lite smådamp på allting där;) Tillslut tog vi tag i oss själva och gick till pekås och inhandlade MASSA cola, loka, glass och frukt :) Hem igen.

Emma
drog hem efter en stund men Louise stannade. Vi köpte pizza och slöade ännu längre tills vi hade så tråkigt så vi bestämde oss för att dra in till stan. Där var de dock inge drag så vi åkte sedan hem och tittade på film :)

Nu har Louise precis åkt hem och jag är nu själv, lite skönt faktiskt men också tomt :P Imorrn äre skolan iallafall och efter den åker jag till Sunne och hälsar på Andreas. Han flyttar tillbaka till Skåne på tisdag :( De vill jag inte.. men men, får se honom iaf =)

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0