Pinecitrus

Idag har jag varit inne i stan och träffat Anton en sväng :) Han skulle köpa kostym till ett bröllop, så jag fick vara med som sällskap och smakråd :) Haha. Sen åt vi mat i duvanhuset och sen kom även hans mamma som smakråd. Efter de åkte han hem och jag gick å köpte lite nödvändiga saker på hemköp och sen även lite smycken på Åhlens :)

Sen tog jag bussen hem, lämnade alla saker och bytte om. Drog ut och gick i skogen ett bra tag :) Och nu har jag varit hemma en halvtimme kanske, fick duscha av mig lite snabbt. Senare kommer antagligen Oscar, han tränar nu men ja hoppas han pallrar sig hit sen den skiten :)

Imorrn kommer farmor och Eva tidigt. De skulle vara här vid 11-halv12. Men men, bara att dra sig upp, skönt ändå att gå upp tidigt för då får man så mycket gjort :)

Nu ska jag kolla lite på family guy och invänta oggepogge :)

Hejhej!

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0