Miss America

Jag är nu hemma i Hagfors, väntar på att min dryga far ska kliva upp och hjälpa mig bära ner sängen. Ska ju som sagt flytta så jag håller på å packar nu. Men sängen kan ja inte ta ner själv :)

Igår var det faktiskt riktigt trevligt :) Jag gick till Josse och där va Emma och Josse, Jossi kom också lite senare. Vi fyra gick till Sara och sen kom också Saga och Emma :) Alla vi gick till nöjesbutiken och köpte lite godis och dricka sen tillbaka till Sara :) Sofie och Marie kom också och vi alla spelade spel :) Kommer inte ihåg vad spelet heter men man ska iaf vara två och två och den ena ska beskriva ett ord för den andra. Alla vet nog vad jag menar :) Efter spelet satt vi och tjöta ett bra tag. Kom nog hem typ 3 eller nåt :) Haha. Trevligt kväll !

Nej, nu ska ja fasiken dra upp pappa! Haha ha en bra dag!

/ Ida

Kommentarer
Postat av: Emmis

jag var också med till nöjes & jag var också med & spela spel :(

2009-08-15 @ 15:41:30
Postat av: Anonym

Ojdå, skrev en Emma så jag trodde jag hade skrivit två :P

2009-08-15 @ 20:44:07
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0