Första dagen

Första skoldagen idag :) Den gick mycket snabbt. Hade information det första och sen hade vi första lektionen i Estetisk verksamhet :) Fick inte göra så mycket mer än att gå igenom massa kriterier osv. Sen hade vi lunch och efter det Engelska B :) Slutade en halvtimme tidigare än vi skulle ha, alltså halv 2 :) Då gick jag, Felicia och Louise in till stan och shoppade lite. Hade inte mycket pengar kvar men ja tänkte att jag får min stora lön imorrn plus pengar av mamma så jag kan göra av med lite. Handlade för ca 450 tror ja och då fick jag ändå två kjolar, ett linne, ett halsband, en nagellack och en bh. Inte illa pinkat va? ;) Kan nog bero på att kjolarna kostade 49 kr styck :D

Tänkte lägga in bilder på de ja köpt nu. Ska iväg till Oscar lite senare men först ska ja tvätta lite och äta nåt :)

/ Ida ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0