SMGULD

Bara för att Färjestad är så jävla BÄST :D
Dagen igår började med att vi drog till Felicia en sväng, sen tillbaka in till stan där jag fick träffa min Andreas :D:D Han hade färgat sig blond så ja fick en liten chock där. Sen gick vi runt å pratade, så sa ja "Andreas tänk va kul om ja hade typ piercat mig i tungan, sen skulle ja inte säga nåt till dig men sen lipa när vi ses, va roligt de skulle va" så sa han "haha ja, men tänk om ja gjorde såhär då" och så lipad han och jaa, han hade piercat sig (Y) haha, fan va han fick mig där. Jävla skit :P

Gick runt på stan sen hem tillbaka, fixade oss och drog till nöjes och tittade på matchen, efter vinsten drog vi till torget där de var fullt ös :D Folk överallt, och ja tror inte ja har skrikit så högt förut. Haha, men ja blev snabbt riktigt trött. Var de hela dagen igår, så vi tog en taxi hem vid tolv ungefär. Väl hemma försökte vi sova i nåra timmar, men de uppstod lite krångel så jag och Louise skulle gå hem till mig, gick till torget och då bestämde vi oss för att ta en taxi hem, men slutade med att vi två och en kille fick skjuts av polisen hem :) hihi. Så nu ligger ja å Louise hemma, ska dra in till torget och en timme, färjestadsspelarna ska tydligen va där då om jag har rätt :P Får väl se :)

Sen kommer som sagt Andreas och sen vet ja inte om ja kmr blogga på ett tag. Så ha en trevlig påsk! :D




Kommentarer
Postat av: Cissi

Så jädrans gött att de vann!

Synd att man inte hade pengarna till att åka ner! Var nere på en slutspelsmatch, stod i klacken, så jag får väl vara nöjd med det! :)



Var det bra ös på torget då? :D

2009-04-09 @ 18:49:46
URL: http://hateistooeasy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0