Sliten

Hemma nu efter en ganska jobbig med rolig helg :) På fredan var det jag, Felicia, Louise och Jossa. Vi handlade mat och godis åt alla håll och sen kollade vi även på när Färjestad spöade skiten i Hv ;) Haha. Riktigt gött. Somnade sedan alla fyra i Felicia 140 säng. Gaaaanska trångt måste jag säga, så det blev inte så mycket sömn den natten :P

På lördan så tog vi och Pauselius en tripp in till stan, och sedan snabbt tillbaka igen. Plockade och städade det sista och sedan gjorde vi oss iordning :) Kom folk allt eftersom, och kvällen var faktiskt ganska kul :) Jag sov dock bort två timmar, även om jag hade sagt till nån att de skulle väcka mig efter en kvart :P Aja.

Nu är jag sliten som sagt, men jag är ändå sugen att gå ut i det fina vädret vi har :) Och råsugen på jordgubbar är ja också! Tusan att man inte hade de..

Dagen har nog inget speciellt att bjuda på, så jag lär ligga inomhus hela dagen. Har så ont i benen efter igår så, vet inte vad jag gör när jag festar, för jag har alltid ont i benen. Ja springer väl runt för mycket :P Haha, aja, hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0