Onsdag

Åkte till Feli förut. Jossa var där också :) De satt både och avnjöt en kopp varm choklad med grädde i när jag kom. Haha. Sen gjorde Feli äggsmörgås å grejer. Under den tiden blev de massa snack, sen lite gamla låtar osv och sen gick vi ut och filmade :) Blev stress genom hela filmen så ja tror inte att den blev så bra. Batteriet var slut typ så vi fick inte göra nåt fel typ. Men men.

Nu ligger jag hemma och har nyss pratat med mamma i över en timme, å va ja älskar henne! Så underbar mamma så det finns inte :) Kan prata om allt verkligen. Hon har iaf hjälp mig med arbetet. Kommenterat lite osv. Så nu är den helt klar! skönt.

Börjar som sagt ett imorrn så ja behöver inte sova än. Tänkte ligga vaken och skriva lite med min älskling ett tag till :) Sen blire sove.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0