Fin dag

Sitter i skolan med alllllla tjejer närvarande :) Har nyss haft nationella prov i engelska. Skulle skriva en uppsats och det gick ju skit då. Visste fan inte alls vad jag skulle skriva om, så jag bara babblade om nåt. Fan. Men jaja, hoppas på ett G iaf :) Nu har vi samhäll och jag är KLAR! Så jävla underbart. Jag ligger inte efter med något nu :) Har bara ett engelskt repotage som ska göras, men den ska vara klar nästa vecka. Och nästa vecka har jag ingen engelska, sen är vi i lund i en vecka, så jag har tid på mig. Fast om jag känner mig själv rätt så kommer jag ändå att skjuta upp de :P Aja.

Snart äre mat, kycklingfilé, klyftpotatis och b-sås :) Mums. Sen slutar jag :D

Ha en fin dag! / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0