En jävla massa..

..plugg kommer det bli framöver nu :O Har pratat med nåra lärare nu de senaste två dagarna och jag har god chans att höja mig till ett högt betyg i flera ämnen, men det innebär också plugg. Så jag har ganska mycket nu, även om jag bara har EN sak efter mig. Tänkte att jag för min egen skull skulle skriva upp en lista nu på vad jag ska göra :P

1. Engelska - Repotage om Kenza + Bokuppgift
2. Samhäll - Komplettering Social Fråga + Ekonomi (måste få MVG på denna uppgift)
3. Historia - Komplettering Rasismens Historia + Film om karlstads historia (måste få MVG på denna uppgift)
4. Svenska - Muntlig redovisning av Social Fråga uppsats + Läsning och analys av bok + kanske uppgifter från Betygsfabriken för att jag ska få högre betyg.
5. Arbetssätt och Lärande - Myror i Brallan filmen.

Shit. Blir lite mycket de. Just nu är jag inte ett fan av skolan. Men jag ska försöka göra klart kompletteringen av Social Fråga ikväll iaf :P Så får vi se hur mycket jag hinner och orkar med när vi är i Lund. Jag och Feli ska i alla fall spela in Myror i Brallan filmen eftersom den blev så misslyckad :P

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0