Duktig idag

Ja idag har jag varit lite duktig iallafall :) Har skrivit klart sociala frågor och nu har jag skickat den på mailen till mamma. Tänkte att hon bara kunde få läsa igenom den innan jag lämnar in. Så kan hon säga ifall det är något som är helt åt skogen :) Haha. Tror jag är klar med Rasismen nu också, herre va länge jag har hållt på med den. Det är nog för att den är så svår som jag har skjutit upp det hela tiden, men nu skiter jag i de. Får väl få G eller nåt då. Bara det inte blir IG så ;)

Efter skolan ska jag nog antagligen med till Felicia. Vi ska filma :) Har inte gjort det än, och det är inte så lång tid kvar på det, så det måste vi göra :) Sen får vi se va de blir. Jossa ska med också och jag tror att vi skulle köpa bakpotatis och någon röra =) Mums!

Nu ska jag bara slösurfa den sista timmen ;) Sen efter det ska vi egentligen ha svenska också, men hon är inte här så vi ska jobba själva, men nu är ju jag klar så :D

Tjaa så länge / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0