Design

Har blivit några som har frågat om ja kan hjälpa dem med designen och så och det är bara roligt så var inte rädda för att fråga :) Det gör bara att jag utvecklar mig själv mer. Men dock är det svårt att hinna med, så ja tänkte att jag ska försöka ha nån slags lista på vem som är "först på tur" haha. Sen om de tar länge kan det vara för att ja har idétorka eller liknande. Då hoppas jag att det är acceptabelt, för om jag har idétorka blire ändå inga bra designer :) hehe. Men som sagt, bara ni säger till om ni vill ha hjälp så kan jag ju försöka, är inte så bra på de men ja vet iallafall grunderna :)

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Frida.

Du kanske vill hjälpa mig igen när du har tid :)

2009-04-23 @ 19:54:53
URL: http://fridakarlssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0