skolveckan på nytt

Måndag igen, och återigen svårt att somna. Men men, kom i säng iaf vid 12. Så det blev ändå inte så hemskt sent :)
Var en lång dag i skolan idag, började tio i nio och skulle ha slutat tio över 4, men vår snälla lärare släppte oss en halvtimme tidigare :) Så det var ju bra.

Efter skolan har jag och Jessy städat lägenheten, och det var verkligen behövligt såg jag :) haha, lite dammigt kan jag säga.

Nu funderar vi på att åka in till typ mc donalds eller nåt, i brist på annat å göra. Ja tycker dock inte om mc donalds mat, men finns ju muffins å grejer ^^

Tänkte lägga in en bild på nåra från min klass, men kom på att ja inte har flyttat över den från mobilen, och ja orkar verkligen inte det nu, så det får bli imorrn eller en annan dag :)

Jo just ja, igår så slapp vi också åka med bussen. Snälla Sara skrev och frågade om vi ville åka med henne :) Tack så mycket. Hade ganska mycket grejer med oss, så det var mycket lättar än om vi skulle ha behövt åka buss och sen byta till stadsbussen och åka hit osv osv. :P

Nej mina vänner, nu ska jag göra nåt annat :) Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Vera

Super fin blogg :D! Hoppas du får en trevlig vecka!

2008-09-02 @ 18:15:54
URL: http://bergstrooms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0