Skolan

Nu sitter jag i skolan, dricker kaffe och kollar runt på internet :) Tog den tidiga bussen hit, orkade inte sitta typ på donken och vänta i en halvtimme, bättre å ha en dator att dryga sig framför ist :)

Igår åkte ja iaf till Andreas, vädret va sktifint, såå vi åkte runt lite innan vi åkte hem :) Haha. När vi kom hem, så började vi (läs han) med maten. Kyckling och klyftpotatis, och sen kommer ja fan inte ihåg va vi fördröjde dagen med, den gick så himla fort. Vi kollade iaf på tv ett tag, och satt i köket :) haha.
Sen vid kvart över 6 åkte vi och kollade om han skulle träna basket med tjejerna, för de gör det ibland för att killarna brukar vara så få. Men de skulle han inte, så vi åkte hem och kollade på tv en timme, sen tillbaka, och då tränade han :) när vi kom hem åt han igen och sen gick vi och la oss. Och som vanligt så orkar ja inte hålla mig vaken, ja somnar fan direkt ja lägger mig i en säng på kvällen. Men men :)

Idag har jag ingenting planerat, tänker att vi ska städa, eftersom mamma å markus kmr till helgen, kan ju fixa till de lite iaf :) Och Andreas kommer även på lördag :) Mycket trevligt.

Nu väntar en lång skoldag, fårse ikväll om jag överlever ;) Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0