Peak



Jag har bestämt mig för att köpa en peak performance jacka denna vinter :) Som ja kan ha både som skidjacka och vanlig jacka. Men ja hittar fan ingen, har bara kollat på internet än men. De kanske inte har kommit ut vinterjackor än, ja vet inte. Jag får väl ta och kolla i affärerna när närmar sig vintern :)

Nåt liknande denna vill ja ha :) fast kanske en annan färg :P Sen ser ja inte på bilden om det är en soommarjacka eller vinterjacka men :D haha. Ja ska iaf ha en vinterjacka som ni kanske förstår ;)





Kommentarer
Postat av: Metaaa

det finns ju en peak affär i kd =)

2008-09-11 @ 21:30:56
Postat av: Ida

aa, ja tänkte kolla nånstans där (: men ja vet inte vart den ligger

2008-09-12 @ 13:12:57
URL: http://everysecond.blogg.se/
Postat av: Meta

Den ligger mitt emot kebabhouse typ :D

2008-09-15 @ 08:25:01
Postat av: Ida

Haha, tack meta :D

2008-09-15 @ 08:28:28
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0