Oth

Jag sitter nu och kollar på gamla oth-avsnitt, och fy fan va bra den serien är egentligen. Ojoj, man blir helt beroende.
Jag började kolla på den serien för typ ett halvår sen, och så började jag från det allra första avsnittet, och ja tror att ja kollade på alla säsonger på typ två månader, är inte säker. haha :) kollade hela tiden.

Vid nio sen så blire iaf film då. Och Jessy va så snäll och köpte med varsin chokladkaka till oss när hon handlade förut :) Sen köpte ja glass igår, så de blir nog bra. Ja somnar nog när filmen är slut, om ja ens orkar se hela.

Pratade med mamma förut, och Markus skulle inte följa med hit :( han tycker verkligen inte om att åka bil, och bestämde sig då för att vara hemma, även om han ville se mig :') men men, ja får iallafall träffa mamma, och Andreas :) och Carina, Anette och Alva. Det är ju inte fel :)

Föresten, kollade mitt BMI jämt nyss, och ja är fan underviktig :O de trodde ja inte. Men se där. Dock tror ja inte att de där stämmer, de kan de fan inte göra. För underviktig känner ja mig iaf inte. Haha :)

Nu ska ja dra, HÄRRA & sov så gott ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0