Helgen

Tja allihopa :) Denna helgen har varit underbart bra. Det enda som fattades var att jag inte fått träffa Emmis nåt :( Men de måste bli snart iallafall.

Fredagen va jag hos Andreas, sov över och tog 11 tåget in till stan. Där mötte jag upp Josse å Jossi :) Vi gick runt på stan och kollade lite, de handlade nåra saker. Jag hittade även ett par stövlar som jag la undan, tänkte köpa dom imorrn :) sen gick vi och åt på kina restaurang, himla gott. Och efter de åkte vi hem så de fick kolla in lyan ;) Haha. Blev dock ett kort besök, för internet funkade inte, och vi visste inte vad vi skulle hitta på här, så vi tog 5 bussen hem.

När vi kommit hem åt jag och pappa kräftor, och jag fixade min mobil, så nu är den röd hörrni :)
Sen kom flickorna tillbaka, och efter ett tag kom även Emma :) Vi pratade typ hela kvällen, Josse försökte sig på att vara vig ett tag, men aa. Är man övertrött så blir det som det blir :D haha.

Idag har jag inte gjort ett dugg, beställde mig en kebabtallrik och kollade på click. Satt lite vid datorn, hälsade på Eva åså. Sen hade ja å Jessy även turen att Sebb skulle till kd, så vi fick skjuts av honom :) De var snällt, så då sparade vi lite pengar :)

Nu ska jag gå och lägga mig, har en lång skoldag imorrn. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emmis

Men vi fick träffa varandra en kort stund :) JA, vi måste leka SNART!

2008-09-22 @ 14:55:11
Postat av: Ida

Ja, de fick vi :) men ja vill se dig en LÅNG stund :D

2008-09-22 @ 17:33:23
URL: http://everysecond.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0