Helgen

Denna helgen har varit riktigt bra och mysig :) Efter skolan på fredag åkte jag till min Andreas, sen tog vi bussen hem till hagfors. Bara de att i munkfors satte vi oss på fel buss, skulle åka med 300 bussen, men nu vare ju så att både den till hagfors och den till kd hette 300. Så vi satte oss såklart på den till kd. Märkte ju de direkt vi åkte iväg, så bussen släppte av oss, sen fick pappa hämta oss där i munkfors :P

På kvällen när vi kom hem till Hagfors åkte vi på speedway, där träffade ja Jossi, Tobbe, Josse, Emma å Frida :) och ja fick även se Anna en liten stund ;) Som ja saknat alla. De va iaf kul :) Sen åkte vi hem och sov.

På lördag ville jag till stallet, så vi cyklade dit och hälsade på alla hästarna :D de va verkligen himla kul å se alla, saknar dom så :') Sen på kvällen var vi hos Jossi, och även Tobbe å Emil va med. Vi kollade på Cloverfield (?) och sjöng singstar :) haha. Vi skjutsade även pappa å nåra kompisar till parken osv.

På söndan gjorde vi typ ingenting, va och åt mat hos farmor och farfar :) sen somnade inte jag förens vid 11-12, och Andreas nån gång efter de. Och på måndagmorronen gick jag upp 20 I FEM! herregud, tog iaf bussen till munkfors, skiljdes från Andreas och åkte till kd.

Idag fick vi sluta dyngtidigt =) redan halv 12. Bara för att ja å Felicia va klara me vårat arbete :) och även Louise å Josefine.

Nu sitter jag och dricker kaffe och väntar på att Jessy ska kma hem. Tror att vi ska ta och gå ut och gå sen :) ja vill springa också ! ja vill träna !!!!!

ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0