Family guy..

.. har jag nu luggit och kollat på, och jag är riktigt trött. Så när jag har skrivit detta inlägget ska ja säga godnatt till alla och lägga mig och läsa illustrerad vetenskap. HAH, oj va smart och duktig ja lät. Går och lägger mig vid nio och allt. Men det mina vänner, är en sak ja inte gör ofta, men kanske borde börja med? :) haha. I illustrerad vetenskap läser ja dock mest de ointressanta (som ja tycker e intressanta) små artiklarna. Såna saker som inte har nån mening, om ni förstår :D

Idag har ja iaf hunnit med att handla och städa lägenheten :) Åt hamburgare förut, sen köpte ja även glass när jag handlade som jag tog som efterrätt. Jag var själv hemma ett tag förut för Jessy var och kollade in Keiths nya lya ;) Hah.
Denna skoldagen idag var dryg och bestod av film, film och åter film. Det blir lite tröttsamt och man får ganska svårt att koncentrera sig efter sisådär 3 filmer ;) Vi såg iaf Boys don't cry på svenskan, och den är ju iaf lite bra :) Imorrn slutar jag vid 2, och de ska bli gott.

Nej nu är jag TRÖTT. Nighty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0