Tjabba

Nu är jag vaken och redo för resan :) Känns som att det inte kommer bli så jobbigt ändå, behöver ju inte göra så mycket, typ lyssna på musik/sova osv :) Så de blir nog bra.
Läste just Kenza's blogg, och  hon är väl antagligen framme hos sin Teo nu, hah, saknar ja Andreas nåt när ja läser om hur mycket hon saknar honom? Nejnej. Bara liiitegrann ;)

Får försöka ha dom som "förebild" när Andreas flyttar till Skåne sen, om dom klarar det avståndet de har, då ska väl vi klara det "lilla" mellan Skåne å Karlstad ? Jaja, jag hoppas över allt annat att det kommer funka, men chanserna är väl väldigt stora att det inte gör de :( Men nu ska ja njuta av den tid vi har kvar innan han flyttar, för han e den bästa ja vet :) och alla mina vänner såklart ;). Er klarar ja mig inte utan vetni ;D

Ne nu ska ja kolla lite på tv, sen ta 20 över bussen in till stan och sen vänta på tåget, vi hörs nån dag framöver nu :) För mammsen har ju självklart dator ;)

PUSSS / Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0