The weekend

Äntligen är jag själv :) Inte för att de är nåt fel på sällskap, men jag är sällan själv nuförtiden, och jag saknar de som fan. Känner att ja inte kan riktigt slappna av nu. De e dumt.. 

Fredagen va superbra. VI åka till Herrhagen efter skolan å handla mat. Hem till lägenheten som Feli lånade, lagade taacos och gjorde oss iordning för fest. De va ja, Jossa, Louise, Felicia å Malin :) Trevligt. Sen kom de folk vid halv 8-8. Hämtade och upp Andreas vid halv 9 :) KUL. Festen var okej, men efter ett tag blev de bråk och vi fick slänga ut alla. Ja å Andreas delade på en 90 säng också, så va inte så stor plats de natten. 

På Lördan vaknade vi vid 9, gick upp och började städa. Städade till 1 ungefär, sen drog ja å Andreas in till stan och åt en baugette :) Sen hem till mig. Spelade guitar hero osv. Ja tog sedan 6 bussen hem mot hagfors. Och när ja kom hit så kom även Jossi å Emma hit :D Jättekul att få se dom ;) 

De sov över här och idag har ja inte hunnit mycket, ja å Emma gick till ridskolan förut och hälsade på. Sen har vi bara suttit här,. Ska ta och packa nu tror ja, för ja ska ta 5 bussen hem till kd :) 

Skriver nog ikväll, så hörs då ! :D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0