Kaffe<3

Kaffet har blivit min räddare de senaste veckorna. En morgonrutin som ja nästan inte klarar mig utan för då somnar jag direkt. :) Haha, och gott äre också. Sitter nu med en stor mugg kaffe från Mcdonalds. MUMMA.

Drog till Andreas igår, hann med kvart över 12 bussen, så ja skulle ha kunnat gå på den sista lektionen i skolan egentligen, men vafan ;) Skadar inte me lite ledighet ibland. När ja kom dit skulle han iväg å träna på gymmet, men ja orkade inte följa med, så ja låg kvar hemma hos honom å kollade på tv.
Sen började vi me maten (as usual) och såklart så äre nåt som tar lång tid ;D haha, men idag ska vi faktiskt äta nudlar eller nåt tror ja, så vi inte behöver stå så länge. Gjorde iaf typ fläskfilé å hasselbakspotatis eller nåt :) Gott som tusan, men de tog två timmar (Y) haha :D
Sen latade vi oss och kollade på massa skitserier på mtv :) Sen drog han på sin basketträning, och då va ja ute och gick. Sen när han kom hem somnade ja ganska fort :) haha.

De va min dag de, och idag drar ja som sagt till Andreas igen. :)

Haré

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0