I'm stuck in a coma

Tjenixen :) Nu sitter jag helt själv i en av datasalarna i skolan. Kanske beror på att jag är här ganska tidigt. Trött som tusan är jag också, för ja fick inte sova nåt på tåget. Va helt fullproppat, fick som tur va en plats, men inte kul å försöka sova när de står folk en decimeter från mig med sina "vackra" rövar. Det var trångt ja alltså.

Åkte som sagt till Andreas igår, han laddade ner de vi trodde va de första avsnittet av Desperate Housewives (eller inte de första, men det som gick förra tisdagen) och så kollade vi på de, men ja tyckte det var lite skumt, för de hade gått typ 10 år i serien, och sen när ja såg nästa avsnitt på tvn igår så märkte ja att vi hade nog laddat hem ett lite senare avsnitt. Haha ;) Så nu vet ja vad som händer.

Annars gjorde vi inte mycket, slappade, och när han hade basketträning va ja ute och gick. Gick en timme, men fan så långt jag hann gå :) Mycke längre än förra gången, fast de tog lika lång tid, så ja va väl snabb igår då ;)
Sen hade han även varit så jävla snäll och tänkt på mig när de va Sunne marknad, så han hade köpt en påse med marknadsnougat till mig :') Då blev jag riktigt glad!

Idag går vi till fyra i skolan, drygt. Men imorrn slutar vi två, och på fredag vid 3. Sen efter skolan på fredag blire FEST :D Flickorna i klassen har fått låna en lägenhet, så vi ska dit ;) Andreas kommer dit, och kanske Jessy också. Så de kan väl inte bli mer än lyckat ? :) haha, ja längtar iaf som tusan.

Nu ska ja försöka få tiden att gå. Får väl surfa runt lite :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0