Hos mamma

Tjeenna :)
Har inte hunnit uppdatera sen ja kom upp hit, har inte suttit här mycket, sen när jag väl har gjort de har ja mest pratat med kompisar osv :)
Har det iallafall väldigt lugnt och skönt här, och det var de som va meningen :) ÄLSKAR att ta e lugnt. För nu kommer jag att vara utvilad och partysugen till helgen, super de ;)
Bussresan gick som ja trodde hyfsat fort, visst kände jag att jag suttit läänge, men när vi kom hem hit kändes det inte som 8 timmars buss/bil resa. Bra det iallfall. När jag ska hem nu på onsdag kommer det gå lite fortare, för då har jag inga pauser mellan bussarna, och bra är de för ja saknar Andreas ;)
Vi har inte gjort speciellt mycket här, på lördan åkte vi till vemdalen för att köpa nya skidor till mig å nya pjäxor till markus, men skidorna hade inte kommit in än, för dom håller på å bygger om, så vi ska åka imorrn istället :)
Igår va ja å mamma ute och gick en långpromenad, spelade fotboll med markus å hans kompis simon och sen bakade vi äppelpaj :)
Idag är jag helt själv hemma, mamma å sören jobbar å markus är med sitt fotbollslag till östersunds badhus :)
Så jag har bara kollat film och latat mig.
Imorrn är nog markus hemma med mig tror ja :) Men de blir rätt lugnt ändå, förutom att vi ska å köpa skidor då :)
och onsdag åker ja som sagt till Sunne :)

Hare! / Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0