Helgen

Nu är ja hemma, FINALLY. Jävlar va utmattad jag är, har aldrig varit så sliten i hela mitt liv. Måste ta det lugnt nu ett tag framöver. Förlåt alla kompisar om ja säger nej till nu nån gång, men ja orkar helt enkelt inte med allt :(

Ja va iallafall hos Andreas torsdag å fredag, torsdag har ja redan berättat om. Men på fredag så skulle han iaf träna flickorna i basket. Så ja fick följa me å kolla på :) Duktig han! Sen drog vi hem och åt, slappade och sen tyckte ja å Andreas mamma att vi alla skulle se Mamma mia :) Så vi åkte iväg å handlade chips å sånt sen kollade vi på den :) Va inte så jättebra direkt. Alla säger att den är de, men ja vet inte ja :)

På lördag sen så tog ja bussen till kd vid 2, bytte där till buss mot grums och så mötte flickorna upp mig där :) Drog hem och gjorde oss iordning direkt, sen satt vi å pratade vid Felicia tills vi skulle dra till slottsbron där den stora festen va :) Hade väl kul i början på kvällen iaf :) Va där tills klockan va 4, sen fick vi GÅ hem. Och ja som hade mina pumps. Hade inge ont i fötterna nej.

Idag har vi inte gjort alls mkt, sovit å slappat å ätit pizza :P Och nu är ja hemma och väntar på att mina nudlar ska koka klart :)

Ska sova tidigt ikväll, Hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0