Helgen

Denna helg har också varit superduperbra :) Nästan alla mina helger blir bra nuförtiden, men det är väl för att ja har så många ja vill träffa, och då blire roligt :)
På fredan kom iaf Emmis hit :) Vi lagade mat, pratade och satte sen på en film. Men då började det åska så vi somnade ist :)  Ungefär vid 11-12. Gick sedan upp 11 på lördan, och då gick vi ut på stan och shoppade. Hitta mig massa fynd som ja tänkte visa imorrn :) Sen kom pappa och hämtade oss och vi åkte hem mot Hagfors.

När ja kom hem till Hagfors vid 7 typ blev de snabba puckar. In i duschen och göra mig iordning för fest på typ 40 min :) fint dä! Jossi kom till mig och vi åkte sedan med Störtis till Bergsängs skolan där de va 18-årskalas :) Va väl inte sådär jättekul, men rätt trevligt :) Pratade me flera olika folk under kvällen, och ja lärde känna massa nya =)

Jossi sov hos mig, och idag har vi inte alls gjort mkt. Ja klippte mig vid 10 och de va skönt. Sen har vi ätit Ben&Jerry glass och varit vid farmor och blivit bjudna på mat :)

Nu ska ja alldeles snart sova, haré!

Efter att ja klippt lugg. :) Lite dålig bild men det är iaf nåt.


Kommentarer
Postat av: Emmis

Fint det såg ut :)

2008-10-06 @ 15:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0