Fredag

Nu äre fredag igen, satan va veckorna bara flyger iväg :O Men inte mig emot :) Igår åkte ja till Andreas efter skolan, och min snälla historia/samhälls lärare släppte mig en halvtimme tidigare så att ja hann med 2-tåget :D de va snällt!
Vi började som vanligt me mat direkt (haha) sen skulle han träna, och då gick ja ut och gick :) Gick ungefär en timme, var inte så mysigt väder ute men. Gick hem sen och kollade på tv, och sen kom Andreas efter en halvtimme ungefär :)

Idag kommer min efterlängtade vän Emma hit :D de ska bli såååå kul! Hon ska sova över här, och så ska vi gå ut på stan imorrn :) Pappa kommer också till kd imorrn för att kolla in lägenheten lite, han har inte varit här sen vi flyttade så. Då åker vi också med honom hem :) Så slipper vi bussen.

Nu sitter ja för övrigt i skolan, och lektionerna börjar om typ en kvart. Så nu ska ja dra :) Ha en bra dag !

Kommentarer
Postat av: Emmis

Kul att se dig igen :) var för länge sen :(

2008-10-05 @ 15:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0