Bröderna

Sitter här hemma i kd och har precis läst igenom bloggar :) Kom in på Stinalee's där hon hade lagt upp ett klipp på bröderna lejonhjärta. Herregud va nostalgisk man blir av att se sånt :) Blev så jävla sugen på att bara krypa ner under täcket och titta på hela filmen :) En godispåse skulle inte sitta fel heller. Men när man inte har allt så får man nöja sig med medelmåttan (;

Idag i skolan va hela tjejligan hemma utan Amanda som för en gångs skull kom i tid :D och va där hela dagen med mig ;) De va bra, fick oss några härliga skratt under dagen :) Vädret idag hatar ja, blåser som fan och regnar. Fick vänta på bussen i 20 min efter skolan också, och då höll ja bokstavligen på att frysa ihjäl :O

Ska nog snart göra mat, blir kyckling idag, eftersom de blev över när vi gjorde förra veckan :) Sen ska ja bara lata mig :) Ta de lugnt och vila.

Imorrn åker ja hem till min älskling :) Sover där som vanligt.
Höstlovet närmar sig nu också, och ja har bestämt att ja ska inte festa till helgen, utan ja ska försöka åka upp och hälsa på mamma så fort vi får lov. :) Tyvärr så jobbar hon =/ men ja får iallafall se henne på kvällen :) Så kan ja vara själv under dagen, eller låta Markus vara hemma från fritids med mig :D Ta de lugnt.

Sen ska ja till Andreas nåra dagar, hans mamma ska till göteborg, så han tyckte ja kunde komma och hålla honom sällskap :) Och sen äre ju också halloween då, och det är ju enda gången det är fest i byn, så ja får väl lov å bli med då ;)

Ha en fortsatt bra dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0