Pust

Ja, känner mig lite stressad just nu faktiskt. Bajs. Har ju fixat allt med ridningen nu iaf :D Fy fan va kul de ska bli :) Pratade med Karin (ridläraren) förut, och ja ska rida i drop in- grupper :) Problemet är att den guppen på fredag hinner ja inte till om ja åker buss :( Och det är inte lätt att fixa skjuts kan ja säga, frågade Sebb å Emil, men dom skulle åka vid 1, och då har ja ju inte slutat skolan än. så det sket sig. Sen vet jaj inte vem ja ska fråga :O Får hoppas att nån själ kan erbjuda mig skjuts :)
Det är också en grupp på tisdagar, men ja känner verkligen inte för att åka hem mitt i veckan, ja klara verkligen inte att gå upp så tidigt :O Så det är en sista utväg, sen brukar ja ju oftast träffa Andreas då också. Men men. Vi får se hur det blir.
Har nu packat, för imorrn åker ja till Andreas direkt efter skolan, och vi har gympa i skolan, så har med saker till det, och till skoldagen på fredag och sen grejer för hela helgen. Låter mycket men har ungefär halva min bag:) Men ändå, inte roligt att gå och kånka runt me allt de där! Haha.

Så som sagt, känner mig lite stressad nu, för ja har planerat en massa ju, sen måste ja ringa Karin imorrn och säga om ja ska rida eller ej, så då ska ja ju veta hur de blir. Ingen som vet nån skjuts? :) Öppen för alla förslag ;) haha.

Nu ska ja sova ! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0