Problematik

Tjabba, nu sitter ja här i skolan i datasalen. Det är måndag och en hel vecka ligger framför. Lät ju kul? NEJ.
Positivt är iallafall att ja får se min Andreas imorrn, och de tycker ja om :) Ja ska försöka gå iväg tidigare så att ja kan åka med 2-tåget. Tänker inte ta den sena bussen inte, är ju fan stup-mörkt när jag är framme då :O uschusch.
Har religion nu och ja ska göra nåra reflektionsfrågor, fast jag har inte frågorna så jag gör ingenting just nu :) Väntar på matrast.
EmmaR, om du ville att ja skulle hjälpa dig me designen så äre bara du skickar en skiss när du vill :)

Idag ska ja ut på stan lite efter skolan, ska leta efter ett par vinterskor, vet inte om de blir uggs eller om ja hittar nåt annat :) Sen köper ja väl nån tröja eller så säkert :P Haha.

Ne nu drar ja, ska leta efter frågorna så ja kan jobba ;) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0