Onsdag

Tjatja. Japp, nu har USA en ny president också, och ja hoppas och tror att de kommer göra stor skillnad. Att även vi kommr märka det :) Han verkar ju fan så mycket bättre än Bush iaf. Go OBAMA! haha. Jag är inte dirket så intresserad så ja satt uppe, men ja slog på tv:n imorse iaf och kollade lite :)

Nu sitter ja i skolan med endast Felicia :) De andra ligger hemma, skolkare ;) hihi. Amanda lovade att hon skulle komma hit, men icke. Kanske senare isf :)
Fyra-dag idag. Men det är iallafall inte den drygaste, så den går nog rätt fort ändå :) Efter denna lektion har ju halva dagen gått så ;) Och vi har historia sista lektionen och då brukar vi alltid få sluta tidigare :)

Efter skolan idag har ja inte heller nåt planerat :) Hihi, det enda är att ja ska ringa mamma och höra om ridningen. Sen ska ja också ringa till stallet då:) Hoppas på att ja kanske kan rida till helgen :D

Men nu börjar min svenska lektion. Hörs senare =) Byebye!


Kommentarer
Postat av: Emms

Snällt hörredu :) Aa jag ska prova mig på det då :P

2008-11-05 @ 16:29:59
URL: http://emm4aa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0