Onsdag

Nyss ätit mat, korvstroganoff å ris :) gott. Har bara svenska i en timme å tio min nu sen slutar vi för dagen ;D Ännu goare. Är van att sluta fyra idag, men icke. ;) Nytt schema så. Det gillar ja.
Måste väl antagligen vänta tills halv 4 bussen som sagt, som ja ska ta till andreas alltså. Men men, kan inte gå en halvtimme tidigare från varje lektion direkt =) Så ja får väl stå ut. Han sa att om ja kmr sent skulle han strunta i träningen så att han kunde va med mig mer, de tyckte ja va gulligt av honom, för ja vill ju också se honom så mycket som möjligt ;D
På svenskan förut (har två lektioner svenska idag) så berättade vi om ett barndomsminne. Haha, de ja kom å tänka på först va när ja va runt 6 år, och drömde en mardröm om att ett monster tog pappa, ja vaknade gråtandes å sprang ner för å leta efter pappa. Hittade honom inte å fick panik. Trodde min dröm va sann. Satt å grät på verandan när han helt plötsligt kom i bilen :D Han hade varit å hämtat en sak inne i Hagfors ;) Tänk så fel allt kan bli.

Ne nu ska ja dra mina vänner. Hejdå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0