Nionde november tvåtusenåtta

Igår mina vänner så va jag och Jessy som sagt till Älvstranden, gick runt där ett tag å träffade en massa folk. Sen skiljdes vi åt och jag gick runt med Jossi :) Sen också Josse. Vi gick vid halv 2 till innbandyhallen och kollade på Innebandy me nåra :) Efter de åkte jag hem till Emma, och där va vi ett tag, satt å pratade och tog igen en massa tid ;D Sen åkte vi hem till mig, ja å pappa åt mat, och sen kollade ja å Emma på American Pie :) Trevlans. Efter de åkte hon hem, och då la ja mig å kollade på Beck - Hämdens pris, och så somnade ja till den :) Så ja somnade nog vid 11 ungefär.

Idag vaknade jag vid halv 11 :) Gick upp och satte mig här, sen har ja sprungit runt lite här, städat, plockat ihop grejer osv. Ska göra mig mat nu, sen kommer pappa hem från jobbet vid 2. Skickade ett mms till honom förut, eftersom det är fars dag :) Men han har nog inte märkt det än. Fårse sen :) Ska också åka till farmor å äta vid 4 :) Även Eva å kusinerna kommer , blir trevligt.

Jag tar 5-bussen hem till kd också, ja orkar inte åka vid 8, för då är jag hemma så sent :P Så vi hörs kanske senare :) 

Byebye!

Jag och min vän Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

ni är snygga :)

2008-11-09 @ 14:31:36
URL: http://sofiesoderstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0