Miss independent

Idag är ja inte alls sugen på att blogga, så de blir bara ett kort inlägg nu, sen ska ja sova :)
Kvällen igår var faktiskt riktigt! rolig. Förutom att det inte slutade så vidare bra för vissa andra, men för mig var kvällen iallafall lyckad :) Så det var bra.
Idag vaknade jag vid 11 ungefär, gick ner och åt frukost med pappa, sen kollade vi på "Mannen som talar med hundar(?)" eller nåt sånt i rtp en timme :P haha. Sen packade jag och så drog vi iväg till Karlstad.
Pappa mötte upp en som han köpte en begagnad mobil av, eftersom han har tappat bort sin och inte orkade köpa en helt ny. Sen åkte vi till biltema.. och sen till willys där ja handlade lite mat. Och på vägen hem åkte vi förbi Burger king och köpte lite mat ;) Gottgott.
Kvällen har ja spenderat helt själv i lägenheten, och de har varit skönt, jag har lånat Jessy's vänner-box och luggit och kollat igenom :) Det är riktigt bra. Men nu ska ja ta och kollat på ett sista avsnitt sen sova. Och märkte nu att det inte blev ett så kort inlägg ändå :D haha, Godnatt!
Bilder från festen osv ligger uppe på bdb :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0