Inside the fire.

Sitter nu i skolan, har religion. Vi ska göra ett fördjupningsarbete om en rörelse, sekt eller aa, nåt sånt. Ja valde först Spiritism, men hittade inget så ja bytte till Scientologi :) Orkar inte jobba mer, så ja sitter och lyssna på musik nu istället, lyssna på olika låtar från Disturbed's nya album :) De är såå bra. Kan ju inte ladda ner hemma, men jag har sagt till pappa å göra de åt mig, så han laddade ner dom åt mig, men såklart glömde ja att ta med mig de igår :P Så får ta de till helgen. Haha.

Idag ska ja ta de lugnt, som resten av denna veckan tror ja :D Ska till Andreas på torsdag, annars har ja ingenting planerat ;) GÖTT för en gångs skull :P

Nu har vi snart mat och de ska bli gott för ja e superhungrig :) Så nu drar ja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0