Happy

Kör med; Tja bloggen! ;)
Igår åkte ja med två-tåget till Andreas :) Ja va glad över att se min älskling :) Vi åkte hem å myste, sen lagade vi mat ; Lax å rotfrukter, gottgott :) Han e att dukti på de där me mat han!
Sen åkte vi på träning, eller hans träning ;) Ja satt å kolla i en timme sen gick ja hem och kollade på Desperate, han kom vid halv 10 typ :) Han åt mat sen myste vi mer å sen somnade ja vid 11-halv12. Så de blev ganska sent :P
Gick upp tio i 6, skulle äta frukost så fick bli tio min tidigare ;) Hah. Trött som tusan va ja iaf.
Halvsov på tåget till kd. Tror ja ska börja me de när ja åker dit också för tiden går så himla fort xD

Idag har skolan varit enormt dryg från min sida. Gick till fyra så de va väl inte så konstigt.
På svenskan va vi på någon utställning som va på torget, för SMÅ barn ! HAHA. Va faktiskt lite SMÅ kul ;) Speciellt kameran där inne, vi lämnade nog nåra hemskt fina bilder där :)
Efter de skulle ja dra tillbaka till skolan å ha historia i 2 timmar (Y) Grums-gänget drog hem tidigare, så när vi skulle göra som en lite tävling på lektionen, vilka hamnade inte ja med då? Jo Sofia å Kristoffer ;) Åh va roligt de va! Haha ja kände mig lite mobbad.
Nu sitter ja hemma själv :) Jessy är ute på stan med Keith, tror att de äter på Burgerking. Ja skickade även med henne en tjuga så hon kunde köpa en chokladbit åt mig :D

Bästa jag har fixat ett ridplats också :D Och inte vart som helst utan här på Färjestad, fan va bra ! Dock vare lite kö, men han som ja pratade med sa att p.g.a. att ja har ridit såpass länge så skulle ja nog få en plats innan jul :D Fan va roligt, nu är ja i extas igen ;)

En av Färjestads ponnies : Dennis ;) Haha, måste säga att namnet inte direkt passade på en häst ;P Men fin va han :)



Bilden tagen från: http://www3.idrottonline.se/default.aspx?id=128730
I

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0