HALLÅHALLÅ

Sitter i skolan, tisdag idag som sagt så jag har precis gjort klart mina två artiklar om Obama respektive Mccain :) Gottgott, efter lunch skriver vi på talet tror ja.
Blev inge hockey idag, för Jossa hade inga pengar :( Tror de va så, och då bestämde vi att de skulle följa me mig hem på torsdag istället :) Så de blir mysdag då ist :D
Så idag.. vet ja inte vad jag ska göra :) Softa å ta de chill. Blir bra de.
Nu är jag hur hungrig som helst, tydligen så hjälpte inte mina skinkost-smörgåsar och min kopp kaffe imorse.. Men bättre än inget =) Det är mat om en halvtimme ungefär så jag får väl stå ut.
Tjejerna försvann nyss också :O Vet inte vart dom tog vägen, de sa till mig å passa deras dator, och ja kommer ihåg att jag svarade ja, men ja va för inne i mitt skrivande så ja hörde inte vart de skulle :D
Amanda gick hem alldeles förut också, hade hemskt ont i mage :( Inte kul inte.

Sen hade ja utvecklingssamtal förut, lät bra :D de va att nåra ämnen som ja va riktig nöjd i ;) Får kämpa :D

Nu ska ja slappa resten av denna lektion ;) hejdåå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0