Far away

Just ja, igår blev ja överlycklig. Pappa va ju med hit en kort stund, han slår på tv och säger "Nämen Ida, har du femma du ? :D "
Jag: Jag nej, haha. de har ja inte.
Men sen ser ja att de har ja visst, och sen upptäcker ja att ja har 3, mtv, animal planet och aa, rubbet :D Gissa om ja blev glad?
Satt och kolladepå MTV imorse, tänkte ja skulle berätta den glada nyheten för Jessy så fort hon kom hem, de gjorde ja, men självklart så hade alla kanaler försvunnit då. Liksom, va äre för jävla myskohus vi bor i ? :O De kan inte bara försvinna. CP

Så nu är ja arg igen, för ja får inte se Desperate housewives imorrn :(:(:(:(

Bajs-tv!

Såhär vill ja göra med min tv nu... nästan.

Kommentarer
Postat av: Malin

hahah, jag tycker han den där som ni bor hos verkar direkt iskall.

2008-11-04 @ 20:28:02
URL: http://accordingtomalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0