Desperate Housewives

Nu börjar det på kanal 5, SOM JAG INTE HAR :( BUHU!
Jag saknar verkligen att kunna se på tv! verkligen. Har aldrig varit en sån som kollar speciellt mycket, men nu när vi inte har en enda bra kanal så är det jättetråkigt :(

Som tur är så har ja Andreas som laddar ner Desperate åt mig, för om de inte var så, då skulle ja nog gå under :) För det är fan den bästa serien ja nånsin följt :) Den och Oth och Prison Break. Men ja kan inte följa dem heller, och ja vill inte belasta Andreas me allt för mkt å ladda hem, så aa. Jag valde att följa Desperate :)

Nu ska ja vänta på att Andreas loggar in, prata me han ett tag sen sova :) jag skippar sista lektionen imorrn, vi har Svenska och det är drygt, så ja åker till älskling vid 2 ist ;) Och imorrn blire nog lite extra mys för vi har vart tillsammans i 4 månader då :) Så glad att han är min!

Desperate houseviwes




Jag älskar dig.



Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-11-26 @ 11:48:50
URL: http://blondiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0