4 månader

Inatt sov jag hos älskling :) Han är föresten världen gulligaste, när jag kom dit hade han köpt rosor till mig och sen efter maten visade de sig att han även hade bakat en kladdkakstårta (?). Bäst är han! :) Vi hade alltså varit tsm i 4 månader igår :)  Vi hade de jättemysigt iaf, och ja älskar att vara me honom.

Imorrn äre fredag och efter skolan drar ja med feli, lois och joss till grums :) vet inte än vare blir, men antar att de blir myskväll ? :) Fest orkar ja inte med ;)

Lördag drar ja tillbaka till kd, sen möter ja upp min moster och så tar vi bussen till Forshaga :) Min llla kusin Alva fyller ett år :) Mamma å Markus kommer även ner :D På söndag kommer Andreas och då ska vi alla gå ut på skyltsöndan här i kd :) Mysigt.

Min Andreas :)


Och mina blommor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0