torsdag

Nu var det ett tag sen jag skrev här, och ja har inte haft lust eller tid känns det som.
Jag vet inte hur jag mår nuförtiden heller, jag och Andreas har gjort slut, för de som inte vet ..
Och det suger, jobbigt som fan. Men ja vill inte skriva detaljerat om det här. Saker som har hänt osv. håller vi för oss själva.

Sen saknar jag mamma nu också, har gjort det väldigt mycket på senaste. Känns som att jag är i behov av någon att prata med. Självklart har jag ju mina kompisar, men det är också svårt att prata me de ibland, för oftast säger ju de saker för att få mig att bli glad, och ibland så kanske man behöver höra andra saker också, inget dumt menat mot kompisarna, jag e nog likadan mot de =) men aa, mammor behövs verkligen.

Jag längtar efter sommarlov, och vi har snart en lägenhet fixad. Ska kolla på den efter maj någongång, så fort vi får tror jag. Det är en tvåa, och den ligger på färjestad. I ett hus med fyra lägenheter i ungefär, och vi får egen ingång och en liten trädgård :) PERFECT.

Nej nu ska jag ge mig att skriva. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0