tisdag

Hejsan :) Idag hade vi friluftsdag, och vi hade valt promenad och sedan bad.
Promenaden var ungefär en mil lång, från skolan ner till stjärnsnäs, sedan runt sjön och till skolan.
Efter promenade hade vi mat, och sedan gick vi till gata. Där började det regna, och vi hade inge paraply, så vi låg över varandra för att inte bli blöta. Det fungerade inte.

Vi spelade volleyboll där lite, sen kom det en riktig regnskur, och då sa dom att vi fick gå hem.

Jag åkte hem, och satt här. Sen hämtade jag Emma, vi bytte om och åkte iväg till stallet. Idag fick jag rida cola, och det var kul :)

Nu tittar jag på desperate housewives, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Sova kanske :)

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0